سایت گلاس چیست و چه کاربردی دارد
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

مایع در مخازن
عینک دید ساده ممکن است فقط یک لوله پلاستیکی یا سایت گلاس باشد که از یک انتها به قسمت زیرین مخزن و از طرف دیگر به قسمت بالایی مخزن متصل شده است. سطح مایعات موجود در شیشه دید همان سطح مایعات موجود در مخزن خواهد بود. امروزه ، سوئیچ های شناور پیچیده در بسیاری از این موارد جای عینک دید را گرفته اند.

دیگهای بخار
اگر مایع خطرناک یا تحت فشار است ، باید ترتیبات پیچیده تری انجام شود. در مورد دیگ بخار ، فشار آب زیر و بخار بالا برابر است ، بنابراین هرگونه تغییر در سطح آب در سنج مشاهده می شود. لوله شفاف (خود "شیشه") ممکن است بیشتر در داخل کفن شیشه ای فلزی یا مقاوم محصور شده باشد تا از آسیب دیدن آن در اثر خراش یا ضربه و محافظت از اپراتورها در صورت شکستگی جلوگیری کند. این معمولاً دارای صفحه پشتی طرح دار است تا تأثیر بزرگ نمایی آب در لوله را واضح تر نشان دهد و بنابراین خواندن آن را آسان تر می کند. در بعضی از لوکوموتیوهایی که دیگ بخار با فشارهای بسیار بالا کار می کند ، لوله از شیشه های مقاوم در برابر فلز ساخته می شود. [1] مهم است که آب در سطح مشخص شده نگه داشته شود ، در غیر این صورت قسمت بالای جعبه آتش نشانی در معرض خطر قرار می گیرد و خطر گرم شدن بیش از حد را ایجاد می کند و باعث آسیب و احتمالاً خرابی فاجعه بار می شود.

برای بررسی اینکه دستگاه قرائت صحیحی را ارائه می دهد و لوله های اتصال به دیگ بخار با مقیاس مسدود نشده اند ، باید با باز کردن سریع شیرهای آب به نوبه خود و اجازه دادن کمی خروج آب از طریق خروج تخلیه ، سطح آب "حباب" شود. . [2]

هیئت ملی بازرسان بویلر و مخازن تحت فشار یک روش آزمایش روزانه را که توسط قیمت سایت گلاس انستیتوی استاندارد ملی آمریکا ، فصل 2 قسمت I-204.3 اندازه گیری سطح آب توصیف شده است ، توصیه می کند. اگرچه به شدت مورد نیاز نیست ، اما این روش به گونه ای طراحی شده است که به اپراتور اجازه می دهد تا با خیال راحت بررسی کند که تمام قسمتهای شیشه دید به درستی کار می کنند و اتصالات جریان آزاد به دیگ بخار برای عملکرد صحیح را دارند.

شکست
شیشه سنج موجود در دیگ بخار باید به صورت دوره ای مورد بازبینی قرار گیرد و در صورت مشاهده که در مجاورت مهره های غده نازک فرسوده شده است ، باید تعویض شود. از رانندگان انتظار می رود که دو یا سه لوله شیشه ای ، از قبل برش داده شده به طول لازم ، همراه با مهره های کنف یا لاستیک ، برای جایگزینی لوله های موجود در جاده ، حمل کنند. [1] آشنایی با این اتفاق ناخوشایند به قدری مهم تلقی می شد که در حالی که یک راننده کارآموز روی تخته پا بود سایت گلاس ، یک لیوان اغلب به عمد خرد می شد تا به او در نصب لوله جدید تمرین کند. [3] اگرچه دریچه های توپی توپی برای جلوگیری از آزاد شدن بخار و آب سوخته در پایه ها تعبیه شده اند ، اما می توانند از طریق تجمع مقیاس آهک خراب شوند. این روش استاندارد بود كه اسكوپ ذغال را جلوی صورت می گرفت در حالی كه دست دیگر ، درپوش را برای محافظت نگه می داشت ، سوپاپ های دو سر شیشه را خاموش می كرد.

 

اینجا

 




:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir